Formularz reklamacji

Wypełnij poniższy formularz. Zaraz po jego wysłaniu otrzymasz na adres email potwierdzenie jego złożenia.


Brak cech naruszenia opakowania:
brak wgnieceń, bez rozdarcia, nie posiada dziur, nie jest oklejona taśmą firmy kurierskiej.

Widoczne cechy uszkodzenia opakowania.
Kontynuuj wypełnianie formularza, zaraz po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Tobą.


Po otrzymaniu tego zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą wyceniając obniżenie wartości. Jeśli go nie uznasz, wymienimy produkt na wolny od wad.

Po otrzymaniu tego zgłoszenia, rozpoczniemy procedurę reklamacyjną. Daj nam chwilę na zebranie wszystkich istotnych informacji. Skontaktujemy się z Tobą uzgadniając dalsze kroki działania.

Jeśli jesteś Konsumentem i nie minęło 14 dni od otrzymania produktu oraz nie jesteś zainteresowany wymianą produktu na wolny od wad, przysługuje Ci prawo zwrotu na ogólnych zasadach. W tym celu przejdź do strony zwrotów klikając tutaj. W innym przypadku możesz przesłać do nas swoją propozycję, jednak zawsze staramy się aby w pierwszej kolejności dostarczyć Ci sprawny produkt.


Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Zaraz po zarejestrowaniu zgłoszenia, opracujemy dla Ciebie rozwiązanie i poinformujemy Cię o tym.