Jako Konsument, posiadasz prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Jeśli spełniasz poniższe warunki zwrotu, przejdź do formularza on-line i zgłoś zwrot.

Warunki zwrotu:

- Produkt został zakupiony jako osoba prywatna lub jako jednoosobowa działalność gospodarcza (zakup nie jest związany z profilem działalności)

- Zwrot dokonywany jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki

Poznaj odpowiedzi na kilka zagadnień, które mogą Cię interesować:

Kto ponosi koszty zwrotu?
Jako Kupujący jest odpowiedzialny za przygotowanie towaru do wysyłki i opłacenie kosztów dostawy do naszego sklepu. Natomiast nasz sklep zwróci koszty wysyłki poniesione przez Ciebie przy składaniu zamówienia (bez dodatkowych usług, takich jak opłata za pobranie).

Jak długo czeka się na zwrot środków?
Zaraz po weryfikacji zwróconego produktu, zwrot środków przekazywany jest niezwłocznie przez nasz dział księgowości, trwa to zwykle od 24-48 godzin.

Pamiętaj, że zwracany towar nie powinien być używany.

Jeżeli zwrócony towar będzie nosił ślady użytkowania, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty związane z czyszczeniem, naprawą lub wymianą części i podobnymi działaniami.

Jeżeli otrzymałeś produkt, który uważasz nie jest zgodny z umową, czyli; produkt nie działa, nie wygląda tak jak na zdjęciu lub produkt przestał działać. Przeczytaj kilka naszych wskazówek i wypełnij poniższy formularz, to znacząco przyspieszy procedurę.

Zapoznaj się z naszymi wskazówkami:

- Jeżeli wada/uszkodzenie/problem, da się zobrazować wizualnie, zrób kilka zdjęć (telefonem), które załączysz do formularza

- Opisz możliwie dokładnie cechę produktu, która nie spełnia swojego przeznaczenia

- Jeśli będzie wymagane odesłanie produktu, prosimy zabezpiecz należycie zawartość paczki, tak aby nie doszło do większych uszkodzeń podczas transportu.

Poznaj odpowiedzi na kilka zagadnień, które mogą Cię interesować:

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Każde zgłoszenie rozpatrujemy w możliwie najszybszym czasie, jeśli potrzebujemy dodatkowych informacji, skontaktujemy się z Tobą. Prosimy o cierpliwość, czasami potrzebujemy więcej czasu na zebranie informacji od producenta produktu.

Kto ponosi koszty dostarczenia reklamacji?
Zaraz po wypełnieniu formularza, zapoznamy się z zagadnieniem i uzgodnimy czy jest potrzeba wysyłki, jeśli taka zachodzi podstawimy kuriera w dogodnym dla Ciebie terminie, na nasz koszt.

Czy mogę zwrócić uszkodzony produkt?
Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, przysługuje Ci prawo zwrotu do 14 dni od odebrania przesyłki, skorzystaj wtedy z Formularza Zwrotu.

Nasz magazyn

POOLSYSTEM.PL

 ul. Graniczna 59
41-506 Chorzów

+48325550455